Belguzar23 Seda161616 aynen çok iyi canım yine gidince haber ver bende cumartesi sabah gidicem ilk kez 🙏🏼🥹
Belguzar23 Seda161616 son adete göre bugün 5+2 ama ben 4 hafta diye düşünüyorum gel döllenme olabilir
Belguzar23 Seda161616 ayın 20 sinde öğrendim ilk öğrendiğimde 81 di sonra 232 iki gün sonra 665 3 gün sonrada 1000 in üzerindeydi canım bidaha baktırmıcam zaten artışlar düzenli oldugu için
Belguzar23 Seda161616 inşallahh 🙏🏼 yarın unutmazsam yazarım sana naptın diyee ☺️ inşallah görürsünüz keseyi 🙏🏼🤩
Belguzar23 Seda161616 ben gittim bugün keseyi gördü çok şükür bir sıkıntı yoktu 3-4 hafta arasında gebeliğin dedi 10 gün sonra tekrar kontrole gidicem o zaman bebeğide görürüz dedi canım
Seda161616 Belguzar23 inşallah amacım aslında rapor almak tekrar kayıp yaşamak istemiyorum korkuyorum az rapor alsam daha iyi sanki bakalım yazarım bende yarın
Belguzar23 Seda161616 Allah esirgesin canım gönlünü ferah tut herşey iyi olur hepimiz için inşallahh 🙏🏼
Seda161616 Belguzar23 amin inşallah canım şükür ki evde 1 evladım var ama yine de yıkıldjm toparlanamadım hamdolsun bugünüme
Hapymoms Tüp bebek yaptık biz transferin 10. Günü kan verdim 305 çıktı pazartesi doktora gideceğim kese görünür mü ya kaç haftalık bilmiyorum transfer tarihi 16.12