Slnaydn3 Tgc16 nasil artmismi degerim onceki konusmayi tam hatrlamiyorum bendr bugun gitim doktora keseyi gordu hersey iyi dedi 10 gun sonra tekrar gel dedi sanirim bebek 6 haftaliktan sonra gorunuyo birazda enfeksyon cıkti ilac verdi
Tgc16 Slnaydn3 22 Kasım’da ben ilk 45 ile öğrenmiştim doktor salı günü 270 civarı olması lazım dedi benim ,515 çıktı iyi görünüyor bence. Siz şuan kaç haftalıksiniz tam olarak?
Esin88 ezgi-esk bende 6 gün kala yaptım çıkmadı.3 gün kala tekrar test yaptım silik çıktı.Bugun kan verdim bakalim
Belguzar23 Slnaydn3 ay inşallah benimde gözükürr cumartesi gidicem bende ilk defa son adet tarihine göre bugün 5+2 gözüküyor 🙏🏼
senaaltinsoy1 Belguzar23 bende 5+5 haftaligim pazartesi gitmeyi düşünüyorum bende güzel haberler alalim insallah🤲
Turkan2135 5+1 test yaptım çift ciktii daha doktora gitmedim randevu aldım aldım gününü bekliyorum 🙏🙏
bademli_puding Tgc16 ben 4+0 da gebe olduğumu öğrendim adetime daha bir hafta vardı neredeyse kese vardı bebeği görmek için bir hafta beklemiştim