Seda161616 Belguzar23 günaydın canım akşam lekelenmem oldu korktum kasık ağrısıyla birlikte olunca telaş yaptım gece gittim acile şükür rahim içinde kanama yok o yüzden gitmedim bugün haftaya gidicem
Belguzar23 Seda161616 geçmiş olsun canım çok dikkat et kendine bol bol dinlen keseyi gördülermü baktılarmı
Seda161616 Belguzar23 kese için çok erken dedi doktor akşam sağlıkçıyım deyince ilgilendi sağolsun ama nötr konuştu haftaya gidicem mutlaka
senaaltinsoy1 Belguzar23 bende 5+5 haftaligim pazartesi gitmeyi düşünüyorum bende güzel haberler alalim insallah🤲
Belguzar23 senaaltinsoy1 bende normalde pazartesi gidicektim ama dayanamadım artık aldım yarın için randevu 🤩
Seda161616 Seyma_erkan27 şöyle sorayım kan alırken tek tüp mü alındı sarı tüp ile alındı mı ? İdrar testi ve hemogrqm da değil biyokimya testinde çıkar
Seyma_erkan27 Tgc16 hadi hayırlısı inşallah görürüz ❤️ benim kasıklarımda sancı oluyor ondanda hemen randevu aldım ne olur olmaz diye bir baktırmak istedim
Seyma_erkan27 Seda161616 3 tüp kan alındı sağlık ocağına verdim. Doktor gebelik var yüksek çıkmış dedi sonuçları istedim e nabız da var dedi bende bu tahlilleri e nabız dan aldım anlamadım vallahi🤷
Tgc16 Seyma_erkan27 Benimde ilk verdigim testte böyle oldu. İlk önce bu senin yolladığın sonuçlar vardı Beta HCG yoktu. Akşam üstü yaklaşık aradan 8-9 saat sonra da Beta HCG sonucu Çıkmıştı.