Slnaydn3 lAydanur anladım canım insallah hepimizin gonlune gore saglikli bi surec olur ve sonunda saglikla aliriz elimize
Melekavsr Tgc16 benim 4. Hafta da betam 352 çıkmıştı kese için 5+4 te gel dedi doktor öyle gördük canım
ezgermshn Uygulama 5+2 gösteriyor ama cumartesi günü doktorum 3 haftalık hamilesin dedi, keseyi göremedik. Alttan muayene etmek istemedi perşembe tekrar gideceğiz umarım görürüz keseyi, kafam asla rahat değil çünkü keseyi görmeden tedirginim. 😑
ezgermshn Seda161616 henüz erken bir kaç gün daha var dedi, her şey normal gibi gözüküyor dedi. Umarım herkes sağlıkla bebişlerine kavuşur 🙏🥰