Slnaydn3 bana kan takibi yapıcak çarşamba günü gel dedi tekrar çünkü ben şehir dışına çıkıcam 29 unda dedim alttan vajinal bakalım dedi çarşamba ama ben baktırmıcam eger beta iki katına çıktıysa beklicem 6 veya 7 inci haftada görünür bebek acele etmeye gerek yok ikinci gebeliğim digeri düşükle sonuçlandı herkese söylemiştim busefer daha temkinli yaklaşıyorum sık sık doktora gitmicem ve kalp atışını duymadan kimseye söylemicem doktorda öyle dedi duymadan kimseye söyleme dedi