mervesu12 ay tüm hamileliğim böyle geçti ikili testte ense kalınlığı çıktı orta risk çıktı detaylıda kalbinde parlaklık gözüktü buraya geldim kötü kötü olaylarını yazmışlar psikolojim iyice bozuldu karnımda yaşıyor mu hareket etmiyor bir şey mi oldu sağlıklı mı doğacak derken biz doğduk sapasağlam Allaha çok şükür sağlıklı şekilde 🥰 çok iyi anlıyorum sizi yine olsa yine tedirgin olurdum ama 🥹