mervesu12 evet sabah Instagram da gördüğüm bir video yüzünden çok tadım kaçık ya bana bişey olursa doğumda ya bi komplikasyon oluşursa yaa işler yolunda gitmezse. Birde olumsuz laflara çok takılıyorum resim koyuyorum kaynanam hemen arıyor neden koydun nazar değer yaa kötü düşünebilirsin ama sesli söyleme içinde kalsın salma yollama işte kendi annemde sürekli bişeylere takık hiç birşey diyemezse elini sürekli karnına koyma napayım bi yerime mi sokayım afedersiniz hamileler bilir oturunca o el orangutan gibi iki yana atılmıyor işte illa karnının üzerinde. İki kayıptan sonra sürekli hareket ediyor mu diye elim karnımda hani koymasam da anlıyorum ama yani ne gereksiz laflar yaa.