mervesu12 ben de aynı şekilde korkuyla başladım. Devamlı çeşitli senaryolar kuruyor beynim ama psikolog yardımı alıyorum şu an. Gebeliğimden önce bile vardı gebeliğimde iyice zirve yaptı. Ama dua ederek, evlat sahibi yapan Allah sağlıklı olmasını da nasip eder diye gönlümü ferah tutmaya çalışıyorum. Olumlama yapıyorum doğduğunu iyi olduğunu hayal ediyorum her gece