FatmaAselinAnnesi_60 Tabi insanın moreli bozulabiliyor benim ki az onların niye çok diye doktorlar iyi diyorsa bence iyidir önemli olan sağlıklı olmaları kilo sonradan da alınıyor☺️kimi çok yer bebiş zayıf doğar kimi az yer bebiş tombiş olur bunlar genetikle alakalı
bendiyebiriii Nursel_23 21+2 de 420 gramdı ama boyu 25 cm’di😅 ben de minyonum sanırım bana benzeyecek ahshdjd. Aman sağlıklı olsun da küçük olsun ilerde hep küçük gösterir minik kuşum😬🐻
Bade0022 Nursel_23 20+1 de gittik en son 400 gram 25 cm di bu hafta tekrar gidicez 23 haftalık olduk bakalım ne diyecek doktor ama bence şuan kilo çok önemli değil asıl son 2 ay bebek kilo alırmış o yuzden takılma kuzum az yedimde böyle oldu deme zarzayıf doğum yapanlar 5 kilo doğuruyor nasıl yapıyorlarsa 😂
Nursel_23 Bade0022 saol cnm ben de kilo almıyom halâ kendim de 2 kilo almış durumdayım ama evet haklısın son aylar alır içim ferahladı ☺️
Kiwi12 Nursel_23 şuan 23+5 olduk en son ayrintilida gittim doktora 22 haftaydim ozaman 447 gram demisti
Nursel_23 Kiwi12 gün içinde toplam 5 kere hissediyorum diyebilirim ama özellikle gece yatağa yatınca keyfi yerine geliyor ama genel olarak çok hareketli bi bebek degil cinsiyetimiz kız☺️
MinelHaapy Her bebeğin gelişimi Farklı oluyor çok kafana takma anne baba minyonsa ninnoş birşey oluyor zaten bende 22+4 🤗
Kiwi12 Nursel_23 bizim kizlar üşengeç olacak galiba tekme atmaya useniyrlar😁benimde kız. Oğlan hiç durmazdi ama.bu nadir bazen babasınin sesine tepki veriyr bazen kardeşine onun dışında nadir ama asla kimildadigini kimseye göstermiyor bana bine hissediylrum baktığım an duruyr
Mtoksz Nursel_23 onu ben de başta dert ettim ama üçün beşin hesabına bakılacak zamanlar değil canları sağ olsun hayırlısıyla doğsunlar minik de olsalar toparlarlar nice örnekleri var kaldı ki şuan tam gelişme aşamasında sona doğru ne olur Allah bilir bunun kıyasına girmeyin ben girdim o hataya düştüm maalesef ama şuan umrumda bile değil Allah başka dert vermesin daha uzun zaman var kilo da alır boyu da uzar kimin ne olacağını Allah bilir
Kiwi12 Nursel_23 hahahha benim kızım var ama solak o yüzden yapamaz sinirlenir bırakır aman öyle olmasinda😂