Benim doktorum üstüne basa basa “Kilolu bebek sevmiyoruz. Yemene içmene dikkat et şekerini yükseltip çocuğu şeker hastası yapma. Kilo eskiden önemliydi erken doğumda Küvez yoktu yenidoğan nalımı yoktu millet kilolu olsun istiyordu.” Dedi. O nedenle doktor sağlıklı dediği müddetçe takılmamak lazım. Allah sağlık sıhhat versin bebeklerimize