DuyguOzbekKurt inşallah cnm. Banada 28 ekimde istersen yatışını yaparız yardımcı oluruz yani suni sancıyla doğurtabiliriz dediler ama 29 ekime kadar gelmezse bi kere daha doktoruma gidip öyle yatış yaptırcam da suni sancıdan korkuyorum ya sancı olur da açılmam olmazsa diyee 😟