Melisahsendursun evet indi cnm 2 haftadır aşağıda karnın diyor gören. Dün doktorumda söyledi biraz daha inmiş dedi bebek kanalın üstünde iyice ama açılma felan yok dedi. Nts de de sancı çıkmadı hiç. Ama bu gün garip bişey var normalde yedikten sonra miğdemin yandığı yemekleri yedim ama miğdem yanmıyor hiç bu gün genelde yanmasına nefes alamazdım daha da inmiş olabilirmi aşağı diye düşünüyorum