Nazyapiyo_ya ben nerede acaba abartıyorlar yazdım göremiyorum, kimsenin acı eşiğni yada dayanma gücünü bilemem, bence sende tekrardan oku. Burada yazılanları okuma, ne yaşacaksan o an yaşa yazdım, neyse uzatmanın anlamıda yok, herkesin acı eşiği olayları yaşama tarzı farklıdır, kimi için sezeryan zordur, kimi için normal doğum, kimi için suni sancı. İnşaallah herkesin bebeğini sağlıcakla kucaklayacağı doğum şekli olur.