Melikemom bende 7 8 kadar saat suni sancı aldım, zor ama dayanilmayacak bi ağrı değil. Ben 24 saat normal sancidan sonra 7 8 kadar suni sancı en son sezeryanla doğurdum yani acının her şeklini tek doğum da tattım ama inan hiç biri aklım da kalmadı, sanki hiç birini yaşamamışım gibi öyle dayanilmayacak birşey olsaydi aradan 1 yıl geçmeden ikinciyi yapmazdım 😂 o yüzden herşeyi boşver burada yazılanları okuma, o an ne gerekiyorsa o anda yaşa, inan doğum şeklin ne olursa olsun hepsi yavrunu kucağına aldığında tebessüm ile bitecek, İnşallah sağlıcakla kucağına alırsın ❤️