Şöyle söyleyeyim. 12 de kontrole gittim. 1 de doğumum başladı. Doktor suyumu patlattı. Baktık sancım sıklaşmıyor. Kendi sancım çok kolaydı gerçekten. 5 cm den sonra suni verildi Ve ben 15.05 de yavrumu kucağıma aldım. Evet suni gerçekten kendi sancımdan çok kötüydü çünkü aralıksız geldi kendi sancımda dinlenme fırsatım oluyordu. Belki bana öyle olmuştur bilemiyorum. Ama gerçekten 3 saate doğum yaptım. Süreç hızlı ilerliyor.