Mavidunyamm Esraliiii ben seninki 1 sanıyordum 🤣 helal olsun ya buraya girmeye nasıl fırsat buluyorsun kesin bakıcı fln var 🤭 ben 1 bebekle pert olmuş durumdaym da 🙈🤣
Asli2023 Aybeniz☝️☝️☝️plansız programsız 4. Hamileliğim korunuyorduk nasıl oldu hala bilmiyorum..ama olsun çok şükür şu anda 33+1haftadayiz bitmek üzere sağlıkla gelsin
Birglbiray 4-5 çocuğu olanları görünce valla bi değişik oluyorum kız nasıl sabır sınırınız var kendinize falan nasıl zaman ayırınıyonuz ben ikinci çocuğuma hamileyim ama aşırı korkuyorum 😂 valla helal olsun sizlere ya
Mavidunyamm Birglbiray ben 2 çocuğu olana bile hayretle bakıyorum nasıl yetisiyorlar diye. Benimde bir bebeğim var. 2. Çocuk fikri aşırı uzak geliyor şuan 🤐 korkudan 2 korunma yöntemi birden deniyoz 🤣
Elisam22 Birglbiray bende ikinci çocuğuma hamileyim ve kendime biseu kalmamak pskoljm bozulck die çok korkym ilki anaokulu 6 yaşına gerçek sagolsn çok hareketli heralde 4 cocuk istemem 3.yu 5 6 sene sonra dusunrblrm çünkü ikiside kiz🤣
Gokceee__23 Aybeniz bnde şuan 4.bebegime hamileyim ve hepsi sezeryan.bu sefer tüplerimi baglaticam İnşallah
Bebekdelisi Aybeniz 3 ıstedım 4 dogdu 🤲🏻🌸 ınsallah kucağıma da alırırım canım hayırlı olsun sızede saglıkla dogsun
BernaOmer Merhaba kızlar her ay düzenli oluyodu 21 kasım oldu en son 21 aralıkta olmadı yine olur dedim nasıl olsa