Aybeniz o kadar özeniyorum ki 4 ve üzeri çocuğu olanlara. Bizim sülalede çok çocuk yapan olmamış ben de kalabalık sülaleleri ve aileleri görünce hep özeniyordum küçüklüğümden beri. Yalnız hissediyordum kendimi. İlk çocuğumda çok zorlandığım için uzunca bir ara verdim koktum. Şimdi 2.ye hamileyim en az 3 olsun bari diyorum ama keşke daha fazla bakabileceğimi bilsem. Ablamın 4 tane üst üste oldu. Bir yandan yaşadığı zorluk bana göre ağır gelse de birkaç sene sonra kardeş ilişkilerine özenerek bakacağıma hayranlık duyacağıma eminim şimdiden onları bir arada görmek beni çok mutlu ediyor. Her çocuk evin neşe kat sayısını arttırıyor😍