Aybeniz merhaba hanmlar daha adetme 4 gün var bugün cok sık idrara cıktm ve halszdm test yaptm poztf 😐 plansz ve beklemiyordm hic rabbimin [([hediyesi🤲🏻 var mı 4. bebeğine hamile olanlar
Ecrin_Su47 Aybeniz hayırlı olsun inşallah Allah nasip ederse bnde 4. Olsun diye bekliyorum bir hafta adetime geçti ama biz bir hafta oldu deniyeli 🙈ama bu şikayetlerinizden bnde de var pazartesi günü doktora gideceğim bakalım nasip 😇
Aybeniz dilos011 36 yasındym canm ama benm 2 tane cocugum var bi tanesini karnmda kaybettm 25 haftlk o da sezaryendi😑 yani bu 3. bebeğim olucak rabbm her isteyene nasip etsn hayrlısyla🤲🏻
Aybeniz Esraliiii bu kez baglattırcam insallah 🤲🏻 benm hamileliklerim hep zor olur yani tedavi görmem gerekir o yüzden pek dikkt etmemiştm hayrlısı artk🌺
Mavidunyamm Esraliiii ben seninki 1 sanıyordum 🤣 helal olsun ya buraya girmeye nasıl fırsat buluyorsun kesin bakıcı fln var 🤭 ben 1 bebekle pert olmuş durumdaym da 🙈🤣