tbnck valla ben 35 haftalıgım basından beri cok sükür ayakta kılıyorum bi sorunum olmadıgı için hemde egzersiz oluyor diye düsünüyorum sadece iki haftadır falan ayaga kalkarken zorlandıgım için oda bazen bebegin sekline göre zor geldiğinde yanıma tabure sandalye bi sey cekip ondan elimle destek alarak kılıyorum bi sorun olmadı