tbnck canım riskin geçtiyse ayakta kılman daha doğru olur bence. Bende bi kanama geçirmiştim doktoruma sordum oturarak mı kılayım diye hayır namaz pozisyonlarının bi zararı olmaz ayakta kıl dedi. Bide benim tüp bebek transfer gününden beri ayalta kılıyorum :) ama sen yinede mutlaka doktoruna danış