tbnck 32 haftalığım bugüne kadar hep ayakta kıldım son günlerde riskim olduğu için doktor oturarak kıl dedi karnım da yok zaten ama bilmiyorum başım secdeye değmeyince anlamıyorum bana sandalyede kıl demişti. Allah bizleri korusun affetsin 14 haftada gazdır büyük ihtimalle doya doya normal kılın zorlamıyorsa.