1aysenurrr Pemberuya Evett kesinlikle ilk çocuğum hep kız olsun istemiştim Rabbim gönlüme göre verdi çok şükür ♥️
Nisa04 Papatyaaa__ iki çocuğumda da tutmuştu.tabi böyle işler nasip ama özellikle ikinci gebelikte çin takvimine göre hareket etmiştim😂😂
CeydaST Papatyaaa__ Çin takvimi kız dedi ama doktorum erkeğe benziyor dedi net değil dedi bakalım hayırlısı kızım olsun çok istiyorum da erkek te olsa sağlıklı hayırlı evlatlar olsun.
Suhedymn Papatyaaa__ ben yaptım ikisinde de erkek çıktı ama çin takvimi başka sitede kız diyor anlamadim
Gunay_14_18 Cin takviminde ilk cocuklarim erkek cikdi dogru bunda kiz gosteriyor,rus takvimi ilkleride kiz diyor bunuda)) Inwallah kizim olur daha bilmiyorum cinsiyetini)
gulsun-36 Papatyaaa__ vallahi benim doğru çıktı canım ben hem Çin hem Rus takviminde hesapladım kız çıktı ikisinde de kızım oluyor 🙏☺️☺️
Elfelf0 Papatyaaa__ hem çin hem yuzukde kiz cikujorym yüzüğü kime yapsak çıktı. Oglumdada çıkmıştı bakalım bunda ne olucak ,😁
Sirine34 Papatyaaa__ yüzük bende de yapmışlar büyükler 3 yıl önce oğlan demişlerdi valla bir oğlum oldu şimdi 2. Gebeliğim nasıl yapıldığını hatırlamıyorum sadece bir ihtimal o da doğru olduğundan değil de 🥰
Elfelf0 Papatyaaa__ altın yüzüğünüze ip bağlayın karnınıza yakın ttutun . Sağ sol yada dik sallaniyosa erkke . Yuvarlak daire çizerse kiz