Sirine34 Papatyaaa__ yüzük bende de yapmışlar büyükler 3 yıl önce oğlan demişlerdi valla bir oğlum oldu şimdi 2. Gebeliğim nasıl yapıldığını hatırlamıyorum sadece bir ihtimal o da doğru olduğundan değil de 🥰
Sirine34 Papatyaaa__ yüzüğe ip bağlıyorlar anne düz yatıyor sonra sallıyorlar ileri giderse de erkek daire olursa kızdı sanırım tam tersi de olabilir enteresan bir şeydi 😅
Sirine34 Elfelf0 Papatyaaa__ Şimdi yaptım yazıyı okuyunca daire şeklinde oldu 3 kere 😅 du bakalım doğru olacak mı inşallah kızdır 😅
Elfelf0 Papatyaaa__ altın yüzüğünüze ip bağlayın karnınıza yakın ttutun . Sağ sol yada dik sallaniyosa erkke . Yuvarlak daire çizerse kiz
Aylin4593 Papatyaaa__ çin takvimi tamamen yalan benim kız gösteriyor ama oğlum olacak. Çevremde de kimsenin tutmadı
Mavimilena Papatyaaa__ oğlumda tutmuştu, şimdi ikinciye hamileyim %90 kız dedi doktorumuz eğer değişmezse bunda da tutuyor ama tutmayan da çok kişi var yani %50 😂