Ebrarliva etrafımda çok görüyorum bazısı da çocuğa fazla eşya almak fazla oyuncak almak pahalısını almak anne babalık sanıyor.Oysa çocukla göz göze gelmek,doğduğu andan itibaren onu bir birey olarak kabul etmek çok kıymetli. İnşallah gerçekten hakedene verir rabbim. Evlatla anne babayla sınanmayı Allah kimseye yaşatmasın inşallah