2prensesannesiiii Papatyaaa__ yok benim bebeğim keyfi gelirse hareket ediyor sakin rahatına düşkün hissetmeye başladım mesela ama gece hareket ediyor 9 dan sonra 🙏🏻🥰 tıpkı balık gibi🥰 9+1 de hareket etmiyordu sırt üstü yatmıştı duruşundan anladım sadece kız olduğunu🥰
Papatyaaa__ 2prensesannesiiii normalde öyle diyolar kızlar daha çok haraket edermiş herkes birşey diyo anlamadım ki kafam karıştı hangisi doğru hangisi yanlış😂🤦♀️
2prensesannesiiii Papatyaaa__ 11+1 de yüz üstü yatmış uyuyordu bi milim bile hareket etmedi hiç çok üzülmüştüm çikolata yememe rağmen yani 🥲😂
2prensesannesiiii Papatyaaa__ vallahi ya 😂😂😂 🥲🥲🥲🥲 sanırım diğer anneler bebesini uyutma çabasına girerken bende uyansın diye çabalıcam😂
babyboy23 Cin takvimi kiz diyor daha belli degil ama 3 ocak ogrencez 28 mayis dogurcak olan varmi cinsiyeti bilen😬
1anne2bebek__ Ebrarliva Rabbim gerçekten anne baba olacak insanlara nasip etsin diyorum her zaman. Doğurup sahip çıkmayanlar sokağa atanlar. Allah evladında anne babanında hayırlısını nasip etsin
Ebrarliva 1anne2bebek__ evet valaa aminn çok isteyeerin olmuyor bakamayanalrda doğurup doğurup duruyor