Papatyaaa__ ben acillik olmuştum ilk bebek şeklini almış halini o zaman gördüm 9+1 di dr zaten sadece bebeğin sağlığına baktı ben görür görmez kız dedim süzülüşünden duruşundan belli kız bu dedim sonra 11+1 de drumuzun yanına muayeneye gittik kız gibi duruyor dedi 14+4 te %90 kız dedi 🥰 erkek bebek sert duruyor biraz 🥰