Ebru4458 evet bazı bebeklere her bez iyi gelmiyor, stok yaparsanız bezler elinizde patlayabilir. Ayrıca her bezin şekli her bebeğin anatomisine uymuyor, taşma sızdırma bacaklarda iz olabiliyor. Bu arada 2 numara az kullanılıyor. Hatta ben hiç 2 numara almadım 1′den 3′e geçmiştim sleppy markada. Oğlum da kilolu değil minyon bir bebekti