Esraguvennn Ebru4458 canım bez stok yapmak yerine parasını biriktir çünkü bez deneyerek öğrenilir. O yüzden elinde kalabilir
Elisam22 Ebru4458 ben 5 adet aldım iki adet 1 üç adet 2 numara baby me marka smdi 3 alacağım pişik yapmaz heralde bilmiyorum
Ebrarabla_06 Ebru4458 bende bez stoğu yapmadım can bebe aldım kullanıyordum canım bebeğimin cildine iyi gelmedi önlem aldım
bebekveannesiii Ebru4458 Aynen ilk hamilelik acemilik oluyo ben oğluma ne aldıysam yarısı olmadı 😏 tavsiyem kıyafet de çok alma büyüdükçe alınır ☺️
Merveofs Helinozan valla 4 aylık olduk arada birkaç farklı aldım şehir dışındayken ama aldığım 24lüden şu an 6-7.yi kullanıyorum daha.. Geçen de indirimlerden bi 24lü daha aldım yani tahminimce yaşına kadar götürecek bizi
Merveofs Ebru4458 4 aydır bebek var ondan da neredeyse 2 ay önce almıştım yani 6 ay oldu neredeyse bugün yeni paket açtım mesela gayet ıslak mendil yani 😀
birannebirfurki Ebru4458 bugün hepsiburadadan 2.si 1tl olan bezlerin 2 numarasından 2 paket aldım 1 hemen küçük gelir diye
Merveofs Helinozan ayynen ben de geçen gün öyle okudum düzenledim. Gerçi düz tutunca da kuruma yapmadı ama yine de…
Esra-06g Ebru4458 evet 300 tane aldım molfix indirime girmişti bende aldım bunlar baya gider diye düşünüyorum ama bakalım ☺️