prematureannesi_ Ebru4458 kurumuyor eğer serin yerde muhafaza ederseniz bende 24 lü alıyorum sadece bebek için kullanıyorum alt değiştirmede izotonikli iyi oluyor çokta yetiyor
nilsmomy Ebru4458 keşke stok yapmasaydınız ben sleepy natural almıştım 40 tane denemek için ilk etapta 2. Gün pişik yaptı yaklaşık 32 tanesi falan elimde kaldı anlayacağınız primaya geçtim bebeğinizin cildine iyi gelir mi belli olmaz
Ebru4458 Elifgoktug1 pahalı diye tercih etmedim ben benim aldığım da çok ucuz değil ama orta seviye baklim nasıl olcak
Cherry95 ipekozlutirass babyturco kullanıp memnun kalanlar var demişim 🙈 kötü demedim ki. Orada fiyat farkından bahsetmek istiyorum. Çok pahalı olan primayı almaya gerek olmayabilir. Ucuz olanı da alıp memnun kalanlar var diyorum
Nhlhmz11 Ebru4458 birer tane alınca patlamaz, benim dört yeğenim var , biri daha bir buçuk yaşında ablamla konuştum kaç tane gider falan diye o söyledi . Eksik kalınca da o zaman alırım ufak ufak zaten, önemli olan büyük kismiydi .
Ebru4458 -MinikveAnnesi- elimdekini kullanayım olmazsa bakicaz artık daha fazla almicam bı 10 gün deneyelim bklm
minik_koala_ve_annesi Ebru4458 benim bezler elimde kaldi cok stok yapmamistim ama 2 numara 2 paket almistim 2. Paket yarim kaldi 1 numara gidisata gore almistim 2 numara alirsaniz da bence o kadar cok yapmayin
esmerella37 Benm gorumcede stok var primanın dolu hemde almama gerek yok yani kendiside orda calısıyor eve stok yapmıs bebegimiz olur diye 🥰🥰