Ebru4458 FatmaAselinAnnesi_60 ben de aldıgimi kullanayım bende sonra stok yapayım o zmn iyi gelirse dewam ederim
Civcivinannesiii Ebru4458 bez stoklamayin tenine belki iyi gelmiycek Biz 1 numaradan 390 adet kullandık Ben hep bittikçe aldım Ilk sleepy kullandım ama memnun kalmadım sizdirma yaptı sonra molfixe gectik onu kullaniyoruz memnunuz
Ebru4458 Civcivinannesiii baya kullanmissiniz kaç kilo doğdu ki bebisiniz kilosumu düşüktü yoksa bez mi günlük çok gitti
Cherry95 Ebru4458 vallah babyturco kullanıp memnun kalan arkadaşlarım bile var canım. Benimki alışkanlık ve alabilme durumu. Bence sleepy ya da diğer markalarda pişik yapmadığı sürece iş görür
Elaeyl Ebru4458 yani bebeğe hangi bez iyi gelir bilemezsin bence stok bu aşamada mantıksız ilerleyen zamanlarda pişik yapmazsa olur
smeyye_44 Ebru4458 ben sleppy 2 numara aldım. 1 numara çokk küçük ve siz çok almışsınız. Oğlumda da sleppy kullandım direk 2 numaradan başladım 3 ve 6 kilo arası zaten
Ebru4458 smeyye_44 yaa bilemedim ben işte aldık bakalim ne kadar kullanırsak 2-5 kg yazio ama bilmiorum ne kdar gder
Nur000 Ebru4458 sleppy çok fena pişik yapti sızdırma da yaptı hiç memnun kalmadım. Allahtan küçük Bi paket almıştım hemen başka Bi markaya geçtim. Tavsiyem stok yapmayin.
happiestMom Ebru4458 1 ve 2 numara 1’er tane aldım lazım olursa alırız yeter ki elimde kalmasın dedim. 3 nmaradan en az 5 6 paket vardır 4 numarada aynı sekilde. Islak öendilde molfix ve baby turco stokladım 2 3 paket. Eğer sıkıntı yaratmazsa elimdeki bitmeden üzerine koyarım diye düsündüm. ☺️
3babyannesy Ebru4458 benimde 120adet 1numara inşallah büyümeden bitiririm yenidoğan altı çok değişir Sıvı şekilde olur büyük cişi baya gider ama inan unutmuşum 6sene oldu kızımı büyüteli hepsini unuttum gbi 🤭 2 numarayı o kadar çok alma 150 adet olandan al ilk etap ilerde bitince baktin kilosu normal bez sıkmıyor tekrar 2 alırsın şimdi çok alirsan kilo alırsa elinde kalmasın bezler 2 al 3 al birer paket indirim olursa 160li paketlerden fazla alma
ayseuzun Ebru4458 ben de aynı sorudan muzdaripim. 126lı 1 nunara sleepy natural aldım ve 168li 2 numara sleepy natural aldım. 168’li x 2 tane 3 numara bez aldım 4 ve 5 numaralı bez bile aldım 🤣
ayseuzun ayseuzun bence flaş indirimde falan denk gelirse al gelsin artarsa dolap’ta satarsın millet hep satıyor cayır cayır
Ebru4458 ayseuzun ooo siz baya almışsınız masallh ya ama alerji ve falan yaparsa o skinti elinizde kalır ya o kötü olur
Rapunzelinanasi Ebru4458 az önce 330 tl ye aldığım bez 2 dakika içinde 360 tl oldu. Son dakika almışım resmen🫣