Ebrarayna dogumu kesin özelde yapacagim diyorsaniz en basindan özel bir hastaneden paket alın. Çünkü siz gebeliginiz basinda bir hastaneden dogum paketi fiyati aliyorsunuz örnegin 15bin tl, cok diyip devlette kontrole gidiyorsunuz 8-9 ay boyunca, 8 ay sonra dogum icin fiyat aliyorsunuz ayni özel hastaneden, size 13-14 bin tl fiyat veriyorlar. Cunku sizin gebeliginiz boyunca gecen surede zaten normal dogum paketine zam geliyor dolayisiyla yalnizca dogum icin istenen ucret de artmis oluyor. Yani siz dogum yapana kadar zaten dogum icin istedikleri para sizin en basinda paket icin vereceginiz paraya dayaniyor. O yuzden eger kesinlikle devlette dogum yapmak istemiyorum diyorsaniz gidin özelden paket alın, en azindan doguma girecek doktorunuz belli olur tum muayeneleriniz testleriniz tek yerden randevu sorunu olmadan halledilir.