Küçük kızımda ufak bi polikliniğe gittim kadın doğum takibimi ordaki doktor yaptı doğum zamanı sancılanınca devlet hastanesine gittim acilden poliklinik numarası verip sıraya girmemi önce muyene olmam gerektiğini söylediler yalnız dikkat sancıyca gittim doğuma gittim!!! Neyse gittik poliklinik doktoruna 7 kişi var sancıyla doğuma gelen kapıda hepimizi içeri aldı aynı anda muayene etmek isteyince bende sinirler zıpladı aldım elinden evraklarımı çıktım yakın bi özel hastaneye üstelik daha önce hiç gitmemiştim gayet de güzel ilgilendiler sağolsunlar şuan 10 haftalık hamileyim Balıkesirde yaşıyorum ama tekrar İstanbul da o özel hastanede doğum yapmayı planlıyorum rabbim inşallah bi mani çıkartmazsa🙏🙏🙏