Summerwine Hazalaskin devlette kadın doğum bölümü tamamen rezillik.Doğum kısmını söylemiyorum normal muayenede bile çok sıkıntılı.Keske şartlar daha iyi olsa ozellere mahkum kalmasak ama elden bir şey gelmiyor
Ebrarayna Hazalaskin aslında imkan var da şöyle bi durum var devlette de her şey yapılıyor testi vs ikilisi üçlüsü carti curtu boş yere masraf gibi geliyor devlette yaptirabildigimi orda tonla parayla yaptırmak doğum daha zaruri mesela
Hazalaskin Ebrarayna ben pek öyle düşünmüyorum devlette bi kan vermek için saatlerce sürünüyorsun ben vakit kaybetmek kendimi yormak istemedim devlette sonucunu bile sen gitmeden doktorun arayıp söylüyor
Meyra19 Ebrarayna bebeğiniz ve sizin sağlığınız soz konusu bunu gereksiz masraf olarak gormemeniz gerekir Özel de insan yıpranmiyor her şey çok güzel ilerliyor ama siz bilirsiniz.
Minigim--2 Masal53 özelde doktor dogurtuyor benim doktorum doğum yaptırıyor yani özel bı ücrette almıyor yani devlette ebeler yapıyor doğumu evet
Reyhan_Kcbz37 Minigim--2 ya zaten doğum için para alıyolar bi zahmet doğuma girsin doktor ekstra ücret almak bilmiyorum ama saçma geldi bana zaten asgariye zam geldi kim bilir kaç lira olcak doğum 🙄
Annecim58 Ebrarayna Devlette ebeler yaptırıyor Sezeryan olunca Dr.yapiyor.ilk doğumda bende devlette yapmıştım ve memnun kalmıştım yine devlette yapicam
2cocukluanneeee Annecim58 bu sanırım devletteki doktorunyzla alakalı çünkü ben ilk normal doğum sancısıyla gittim doktorum sürekli ebeyle birlikte muayene etti. Hatta nst yi kendi bağladı tansiyonuma kendi baktı doğumhanede. sonra sezeryana aldı sezeyanıda kendi yaptı hatta 3 gün odaya kendi hastalarını ve bebişleri kontrol etmeye geldi.
Summerwine Hazalaskin aynen bende şu an özel takipliyim şükürler olsun ki.Umarim her kadın ve bebek en iyi şekilde geçirir bu sürecini ❤️
Annecim58 Ebrarayna tabi onlarda staj eğitimi alıyorlar doğumlarda Dr larin yanında duruyorlar eğitim alıyorlar ben memnun kalmıştım yani hepsinden,Özel hastane olsa daha iyi olur tabikiher anne ister ama bütçe meselesi şu şartlarda gidebilen gider ama durumlar el vermiyorsada eşimi zorlamam hiç şahsen. 2.dogumumu da devlette yapacağım
Tugbakose-24 Valla her sene cocuk dogurmuyoruz. Bnce cok özel ve hayatımızdakı en önemli anlardan birisi. Bnce özelde dogurmak hijyen açısından bıle daha iyi . Bizim durumumuz yok 85 mılyara yakın borcumuz var ama eşim sağdan soldan borç aldı özele goturuyor bnı. Muane 200 lira bnm gttgm hastanede. Devlet hastanesnde doktorlar ıyı olsa bıle hijyen sıfır. Ve korıdordakı butun hastaların kullandıgı tuvaletı kullanıyorsn. Özelde odanda kendı tuvaletın var. Devlet hastanesınde dogum yapacaksan eger kendı doktorm gırmıyor o gün kım varsa o gırıyor doguma
Minigim--2 Reyhan_Kcbz37 aynen öyle banada saçma geldi benim bildiğim dışardan doktor getirirsen getirdigin doktora veriyorsun para + hastaneye veriyorsun b
ayseyma_omer Masal53 özelde tabiki doktorun giriyor. Ben gece dogum yaptım kalktı geldi gayet. O kadar parayı bosuna mı vercez.
Masal53 ayseyma_omer ben burda gördüğüm yorumlara nazaran dedim bazı kişilerin yorumlarinda özelde doktor istersen ekstra para ödüyorsun demişlerdi ben bilmem herkes burda düşüncesini paylaşır
ayseyma_omer Masal53 evet bazı hastanelerde var o durum mesai saatleri içindeyse sorun yok dişindaysa ekstra ücretle geliyor. Ama yine doğumu ebe yaptırmıyor nobetci doktor giriyor
ayseyma_omer Masal53 gayet yanlıs sen doguma eve giriyor dedin 🙄 neyse bana ne ben konuyu açan arkadaşa yanlış bir bilgi aktarımı olmasın diye söylüyorum.
Masal53 ayseyma_omer 😁😁😁😁😁 doğumu sadece doktor mu yaptırıyor yanında ebe olmuyor mu yanında ebe olunca ebe doğuma girmiş olmuyor mu 😁😁 ya Bi yorum yapıyorum 100 kişi müdahale ediyor hayırdır
ikibaloglanannesi 32.haftadayım bunca zaman devlete gittim. Daha yeni özele geçtim sezaryen olacağım ve doktorum da problem etmedi. Özel hastane para verdin mi kabul ediyorlar ya.🤭
Ebrarayna ikibaloglanannesi ay ben de böyle düşünüyorum inşallah sorun olmaz ne kadarmis sezeryan ücreti