Ebrarayna bazen özeldeki doktor bile gelmiyor ki devletteki gelsin :D bence en mantıklısı 32. haftaya kadar devlete gitmek ardından özele geçmek. Hem özeldeki doktorun sizi tanıması için yeterli süre var hem de 32ye kadar özelde pek bir numara yok. Şahsen özele her gittiğimde kilo ölçümü, bebeğe ultrasonla bakma ardından vitamin yazma ve kapanış. En artı yönü doktorun numarasını vermesi ama ben 27. haftamdayım hiç ulaşmadım kendisine :) sizin ihtiyaçlarınıza yönelik gelişebilecek bir süreç aslında. Devlette de direkt ultrasona alıyor vitamin yazıyor test istiyor falan