emir_01 kilo bazen tek başına etken değil bende 55kiloyum aşırı tüylenme var regl düzensizliği var sivilcelenme yok.bende 1sene olmayınca doktora gittim özele burda yaşadığım yerde devlette doktor azdı elimizde avcumjzda ne varsa döktük ama olmadı daha sonra eşim teste gitti onda gözle görülür bişey çıkmadı.Sonra bikac ay daha gidince bıraktım akışına bu yaza kadar da olmazsa belki aşılama tüp bebek deniycem.Regl gecikince insan umutlaniuor çok zor biliyorum ilk sene daha zor bana sorarsan 1senden sonra ben olmaycak herhalde diyip baya salmıştım kendimi benimle evlenen herkes 2.cocugu büyüttü bende tık yok.Rabbim isteyen herkese hayırlı evlatlar versin.Sanada banada isteyn herkese😇