emir_01 benim de böyle dediğim çok zaman oldu… İki yıl önce evlendim ve hep bebek istedik olmadı. Bir sene bekledik, sonra ben doktora gittim tahliller, HSG çekildi sorun yok ama gebelik de yok. Doktor eşine bakılsın dedi, eşimde ileri derece Grade 3 seviyesinde varikosel çıktı , gözle de görülüyor ama biz hiç fark etmedik ne bilelim böyle bir durum olabileceğini. Diyeceğim o ki çok isyan ettiğim haykira haykira ağladıgim, uykusuz kaldığım geceler oldu. Üstüne bir de eltim evlendi evlendiği gece gebe kaldı ve geçen pazar doğurdu. Dokuz ay boyunca duyduğum laflar, yasatilanlar bana buraya anlatsam sığmaz .. fakat 1 ay önce eşim varikosel ameliyatını oldu şu an çok iyi ve tekrar sperm testi vermek için sabırla bekliyoruz. Artık isyan etmiyorum buradaki mucizeleri okudukca Rabbimin mucizelerine inancım kat kat arttı. İyi ki böyle bir forum var ki destek olabiliyoruz birbirimize moral olabiliyoruz. Çünkü böyle şeyler herkese anlatilamiyor, eş dost akraba can sıkma derdinde oluyor. Uzun yazdım çünkü ben de böyle bir sürecin içindeyim şu an. Ama Rabbim diyor ki duanizda dileginizde ısrarcı olun kullarım, ben duasında ısrar edenleri sever ve onları ödüllendiririm diyor… Allah büyük ve künfeye kün.🙏🏻 Lütfen umudunu yüreğine yeniden köy, ben öyle yaptım ve daha az stres oluyorum kün de ye kün 🥰🙏🏻