emir_01 kendim için diyorum ne zaman çok kafaya taksam nedendir bilinmez süreç beş ay falan uzadı ama aman akışına bırak dediğimde hamile kaldığımi öğrendim.sizde takmayın kafanıza daha çok yolun başı bence bu süreci kendinize kocaniza ayrın.kulaklarinizi tıklayın ve kendinize vakit ayırın sonra hayırlısıyla hamile kalınca bu günleriniz için çok üzüleceksin ah ah neden çok uyumadım neden keyfime bakmadım diye hayiflanacaksiniz🤗rabbim en hayırlısını nasip etsin 🥰🥰