nilly söylemesi ayıp az önce tuvaletteydim. Sanırım nişanım geldi. Dün ebe alttan muayene etmişti. Eve gittiğinde bir kaç damla kan gelebilir normal korkma dedi. Eğer sümüksü olursa nişanındır dedi.
Sümüksü, açık kahverengi bişey geldi.
Artık dayanamıyorum ağrılara, sancılara. Gelsin bebişim 😔😍
Nişandan sonra 72 saat içinde Doğum başlıyor diyorlar. Doğru mu?