Dodoveannesi Hala sancı çekiyorum. çok düzensiz. Bazen aklımı başımdan alıyor. Kaç gün daha sürecek bu böyle 😔 artık dayanamıyorum. Dün gece uykudan uyandırdı. Şuan mesela belimde şiddetli bir ağrı, kasıklarıma da vuruyor. Adet ağrısı gibi ama biraz daha şiddetli ve dediğim gibi çok düzensiz
Dodoveannesi Krakerim evet devam ediyor. bu kız gelmek istemiyor galiba 😔 O kadar sancım oluyorki yürüyüş bile yapamıyorum açılma olsun diye. nasıl olucak bu işin sonu bilmiyorum 😒
Krakerim Dodoveannesi canim hastaneye bi git istersen. Yani bel agrinin hafiflememesi dogum baslangici olabilir. Bi nst ye baglan. Bu arada benden sana tavsiye. Eger ilk dogumunsa sancin geldiginde bagirmak yerine surekli ikinmaya calis. İkiniyorum derken kendini sikma. Kabiz olmuscasina ikinmaya calis ☺️
Dodoveannesi Krakerim hastaneye gittim geçen gün. Sancılar 40 civarı çıkıyor. ama böyle giderse bugün de gidicem. Tavsiyeler için teşekkür ederim 🙏