Dodoveannesi İki gecedir adet sancısı gibi sancım var. Doğum sancısı olabilir mi? Doğum sancıları günlerce sürebiliyor mu?
Deniz2961 Dodoveannesi dogum sancısı olmasada belirtisi olblır bnm de o sekilde sancm varken nts de sancı çkıyordu
Emineyldrm Dodoveannesi bende oyle oldu acilma basladigi icin olmustu bebek kanala yerlesiyorda olabilir sonuc itibariyle ben dogurdum darisi sana canim 😊
Filizsmh Dodoveannesi Benimde belimde ağrı ve karnımda kasılma var uyuyamıyorum sabah olsa da doktora gitsem diye bekliyorum. 😞 Çarşamba aynı şikayetlerle gittim nst de sancı çıktı daha 29+2 yiz...
Kagan_pasa2 Dodoveannesi bende de aynı sorunlar var. Nst de hafif sanci cikti gecen hafta. Yatinca uyuyunca hissetmiyorum ara ara gelip gidiyor.
Dodoveannesi Serii uyku anında hiç hissedemedim henüz. Şuan 2 saattir yataktayım mesela ağrı geçmiyor. saat başı şiddeti bir dakikalığına artıyor. sonra ayni şiddette devam ediyor. Pozisyon değiştirdim, kalktım yürüdüm biraz ama bişey değişmedi
Hayalll Dodoveannesi aynı şeyleri ben de yaşıyorum iki gündür belimden kasığıma gelen adet ağrısı bacaklarım acayip sızlıyor sanki hasta olacakmış gibi bir de beyaz akıntım çok sümüksü gibi inş doğum belirtileridir.. 38+1im ben de
Songulkip95 Dodoveannesi doğum sancısı ise dinlenme be ılık banyo ile geçmez doğum sancısı 10 dakikada 3 kez düzenli oluyor ve 50 saniye sürüyorsa doğum başlamıştır acil doktora gitmeniz gerekir gebe okulunda anlatılan illa nisan yada su gelicek diye bir durum yok doğum herhangi biriylede baslayabilir glikla buyuun yavrunuzu
1prensesannesi Songulkip95 o zaman bendeki doğum sancısı mi Allahtan 2de randevum var uykuda bile geçmedi çok fena kasiklarima ağrı giriyor karnım sertleşiyor gece bi ara uygulamanın tekmesayar bölümünde ağrıları ölçtüm ortalama 2bucuk dk da bir vuruyor dediğin gibi yani 10dk 3 kez suyum niisanim gelmedi kontrol ettim bakalim sonuç ne olacak 2ye kadar bişey olmasa bari 😟
Dodoveannesi Biraz uyuyabildim fakat taş gibi bir karınla tekrar uyandım. 😔 kasıklarım da çok ağrıyor
Songulkip95 1prensesannesi sağlıkla alın bebeğinizin kucaginiza acilmaniz olabilir farketmezsiniz rabbim kolay doğumlar nasip etsin insallah☺