Masal53 Ben kilo almadım sayılır 8 kg aldim ödem falan da olmadi şükür bı karnım var ama fitne akrabalarımla gorusmedigim için olumsuz seylerle karşılaşmadım he gorussem ne derler işte saydiklarim çocukta bı gerilik mi var , kilo almiyim diye yemiyor musun falan filan. Kına gecemde kiloma laf ettiler ya hani insan iltifat eder ki öyle kemikleri sayılan bir zayifligimda yok 50 kgla evlendim boyum da 158 zaten minyonum ama 20 kg falan alsaydım sevinirlerdi o zaman da ona göre cevap verirdim çözdüm ben artık kimsenin ağzına laf vermiyorum pat pat 😂