Sehnazs5 ilk günler dikişlerim ağrıyo sanıyodum ama hemoroidmiş meğer ağrıyan :( el sürülecek gibi değildi oturup kalkamıyodum, emzirme yastığında oturabiliyodum. Dikişlerim de ayrı acıyodu çok sıkıntılıydı :( Ayrıca epizyo da vardı. 1 hafta içinde o yoğun ağrı geçecek, 2 haftada iritasyon kalacak sadece.
Anestol ve proctolog haricinde kantaron yağı kullandım ben hem hemoroid hem de dikişlerim için. 3 günde toparladı. Baticon kullanmaya da devam ettim 1 hafta. Hemoroide en iyi gelen şey kantaron yağı ama bilginiz olsun. 15 günden sonra da dikişlerim için papatya çayı ile taharetlendim doktorumun önerisi ile. (Papatyayı kaynar suda bekletin soğutup kullanabilirsiniz) 40 gün oldu devam ediyorum gene de, kantaron da sürüyorum, tamamen bitti zaten.
Hemoroidiniz çok kötü ise pamuğu kantaron yağına bandırıp o bölgeye koyup bırakın kalsın orda, hemen inecek şişliği.