Ruvvruvveeydaaa 2prens2prenses Ben 36+3 haftalığım, benimkininde sadece bacakları geriden geliyor, her doktor farklı şey söyledi, biri de damar akımları bozulmuş 37 gibi almak lazım falan dedi, bende napacağımı bilemez haldeyim
2prens2prenses Ruvvruvveeydaaa inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım evet bi kaç doktor farklı görüşte olabiliyo bi durum için
emelok Ruvvruvveeydaaa dün bize de aynı şeyi dedi doktorum ciğer geliştirici vuruldum her ihtimale karşı. Anne ve babası olarak minyon olduğumuz için bundan kaynaklıdır ama işimiz garanti olsun dedi🤷♀️
Pijamaskeliler A_syma yok yok kaale almadigimdan değil onemsedigimden diyorum ben artık araştıra araştıra öğrendim hatta öyle doğuran annelerle bile konuşuyorum çok şükür sağlıklılar 🤲🏻🤲🏻🌸
A_syma Pijamaskeliler Insallah hepimizin bebegi saglikla gelsin 😐 Dunden beri beynim patliyor. Kimseyede birsey diyemedik esimle. Anne ve babam kanser hastasi. Kimseye yansitmayalim diyoruz. Bi yandanda ilk dogumum normal , bu durumda sezeryan oluyormus sanirim. Herseyi dusunuyorum cok gerginim kusuruma bakma kirmak degildi niyetim 🌸
Pijamaskeliler A_syma Yok canım benim kırılmadım tabiki düşünmezmi insan düşünüyor amin hepimiz sağlıkla kucaklayalım 🤲🏻🤲🏻🌸
2prens2prenses Pijamaskeliler çok geçmiş olsun canım umarım sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın bebeğini gerçekten zor bi durum😞
2prens2prenses Pijamaskeliler Rabbim sağ sağlim kucağına alıp büyütmeyi nasip etsin inşallah canım senin neden gerilik var peki bisey dedi mi doktorun
2prens2prenses A_syma anladım canım benim doppler de sıkıntı görmedi bu gün normal dedi bebegi besleyen damarlar için
A_syma 2prens2prenses Amin insallah canim hepimiz saglikla alalim insallah Yatis ne icin verdi acaba sana
Pijamaskeliler 2prens2prenses birşey demedi obur doktorlar test yaptı bsij çıkmadı dediler anne karnında görünmeyen şeyler oluyor dogunca belli oluyormuş 😔😔🤲🏻
2prens2prenses A_syma araştırıcam dedi nedenini bide nst yle falan daha sıkı takip yapmak istiyorum dedi
2prens2prenses Tahlillerim çıktı ama gelmedi hala doktorum bu saatten sonra da gelmez sanırım çıldırmak üzereyim
Ruvvruvveeydaaa emelok Ben minyonum da eşim öyle çok minyon değil canım, ama 2 doktor çok sorun olduğunu düşünmüyorum ama gelişim geriliği başlayabilir bence alalım dedi 38 gibi. Kilosu da 2800 falan şu an 36 haftalığım zaten