Pijamaskeliler
Yok anliyorum kötü niyetle yazmiyorsun ancak 3 hafta gerilikte mühim.
36da dogum yapma ihtimali 2 kg alti cocuk dogurma ihtimali birde sana denilen gibi genetik bir hastalik varsa dogunca belli olur diye soylenmesi. Boyle ihtimaller 😐 yani icimizi rahatlatmak istiyorsunda sizde birsey yok deyince biraz kaleye almaz gibi hissettirdi.
Tabiki 5 hafta ve 1350 kiloya gore kiyaslaninca iyi durumdayiz. Seni cok iyi anliyorum niyetin iyi. 🌸 Rabbim hepimize saglikli bebekler ,dogumlar nasip etsin