En15 2prens2prenses 38+6 dayım 2 buçuk hafta gelişim geriliği var. Sezeryan öneriyor doktorlar yarın çağırdı ne olacak bilmiyorum
emelok Ruvvruvveeydaaa sor mutlaka sonradan pişman olmamak için oldum bende yoksa bebeklerimizin sağlıklı olduğuna inanıyorum için rahat olsun🥰