Alparslaninannesii DrSnm lavman hicbirsey cnm sonda da cok acısız birsey ikisinide 8 gun once yaşadım hic hissetmedim bile
Defnesmom33- Ben yıllar önce lavman yapmıştım . Bişi yok ki makattan içeri su sıkıyorsun korkma kuzum . Ama sonda hiç bilmem ben de ondan korkuyorum
Hunilininbirii Lavman canını acıtmaz korkma ☺️ Sondayıda uyuştuktan sonra takılmasını istemiştim oyüzden bi fikrim yok 🤷🏼♀️
bademli_puding Mela2 hiç bir fikrim yok odamda damar yolu açıldığında sondayıda taktı aradan 10 dk geçti ameliyata götürüldüm
ElifAkyol DrSnm Lavmanı bağırsak enfeksiyonu olduğumda kendim yaptım evde arkadan ilaç içeriye sıkıyorsun öyle can acıtmıyor sondayı ameliyat olduğumda taktılar acıtmıyor sadece rahatsız edici çıkarmak istemiştim rahatsız etmişti beni ama acı yoktu