1234__ benim şimdi öğrendiğime göre sordum hemşireye sezeryanda lavman yapmıyoruz dedi normal olursa yapiliyo oda anne ikincagi için yapiliyo ama sezeryanda gerek yokmuş sondayida anestezide sonra takiyolarmis şuan çok rahatladım yani isterlerse şimdi alsınlar dedim doğuma o derece rahatladım