DrSnm sondayı sezeryana girmeden önce taktılar bende çok acılı birşey yaşıcam sandım ama öyle olmadı damar yolu açılırken hafif acıma olur ya o şekilde oldu ki benim canım çok tatlıdır 🤭 sadece sürekli çişin varmış gibi hissediyorsun spinal anestezi aldıktan sonra zaten hissetmedim o hissi de çıktıktan sonra da o his kaybolmuştu 2 saat sonra da çıkardılar hemen hiç ama hiç acımadı çok kolaydı bu arada hemşire takarken biraz zorlandı ona rağmen hiç acımadı normal doğum diye gittiğim için alttan açıklığa bakarken daha çok canı yanıyor insanın o sancıyla o yüzden sonda fln basitti yani korkma hiç kasma kendini hayırlısıyla kucağına alırsın evladını inşallah 🙏