Yesmkubra kakara 75 mg şeker yüklemesi sonucunda 60. Dakika olan yani en son kan verdiğim değerim 146 çıktı. :( zaten çok kilo almadım nasıl oldu çıktı anlamadım ya
S1903 Yesmkubra yaa benim de açlık 78 tokluk 156 çıktı🤐 diyetisyene yönlendirdi doktorum yediklerime dikkat edersek düzenleriz dedi. Kilo da aldım. 😢
story Yesmkubra benim de 150 çıktı aynı şekilde yürüyüş yapıyordum öyle çok da tatlı yemedim ama vücut üretti biz de demek ki. Sizi diyetisyene ya da dahiliyeye yönlendirdiler mi ? Çok yüksek değil diye benim doktorum kendin takip edip dikkat et bir süre dedi
Yesmkubra story ben henüz doktora göstermedim. Sağlık ocağındaki ebe var ona sordum o dikkat et kes hamur işini felan dedi :(
Ilkbebe-34 Glukoz Açlık kan şekerim 71 çıktı sizce nasıl? Doktorum suyun biraz fazla şeker yüklemesi yapalım dedi ama ben ilk başta açlık tokluk şeker yaptırmak istedim açlık sonucum çıktı tokluk daha çıkmadı açlık nasıl sizce
Ersagununannesi kakara benimde şekerim 144 çıktı sınırın biraz üzerinde 26. Haftayı bitireceğim iştahım çok açık o yüzden kendimi zor tutuyorum. Canım çok tatlı istediğinde bi tane hurma yiyorum o kesiyor beni
kakara Ersagununannesi hurma önermesi diyetısyen bana asırı katı bir liste verdi bununla devam et doguma kadar dedi ama uyamıyorum ona cok az sey var
Yesmkubra S1903 ben kilo almadım sanırım bebiş aldı benimde birde suyum bir tık fazlaymış daha göstermedim bile sonucu :(
Yesmkubra iremuziii iremuziii evde nasıl ölçülüyor yemeklerden sonra mı ? Bende alet aldım ölçüyüm artık.
S1903 Yesmkubra benim de ilk gebeliğim 4260 gr oldu.iri bebek hikayem olduğu için şimdi bira daha dikkat etmem gerekiyormuş yediklerime ama canım herşey istiyor 😢
Milosee kakara hemde ne biçim yok aniden kalbi durabilir yok öyle olabilir sen ne yiyorsun da çocuk bu kadar kilolu kafayı yemek uzereydim sonra dedim herşey Allah’tan ben çabalıyorum olmuyor ne yapım şimdi her yolu deniyorum düşmüyor şeker sağlıkla alalım kucağımıza 🌹
edb06 kakara 140-199 arası dikkat edilmesi gerekiyor, gizli şeker şüphesi olur. 200 üstü de diyabet dedi bana. Benim de 209 çıktı zaten