kakara bende de vardı çok zorlandım ama bir yerden sonra sağlık beslenmenin verdiği dinçlik hissinin tatlı ve karbonhidrattan daha iyi hissettirdiğini fark ettim. Ayrıca hamilelikte aldığım kiloları doğumdan sonra hemen verdim, bunun sebebi tamamen beslenme. Emzirirken de 1-2 hafta yedim tatlı vs. Artık onları bile canım istemiyomuş zorla yiyomuşum. Hamilelik vesile oldu, ben bundan sonra şeker yemeyi hiç düşünmüyorum.